lördag 22 maj 2010

Alltså?


Jag har sagt det förut och jag säger det igen, men den här personen skrämmer mig. Och det som skrämmer mig mest (nåja - nästan) är spyflugebenen till ögonfransar. Sedan gör det inte saken bättre att hennes "vardag" består av att inte betala p-böter, och de "aktuella frågorna" är väl att hänga hos fogden och komma undan med det. Vad som händer på valmötena vet jag inte, för jag kanintelyssnapåhenne utan att kräkas lite i min egen mun.

Och jag upprepar mig en gång till, men blir fanskapet statsminister så byter jag land. Jag kan tyvärr inte bo kvar i ett land där hycklande spyflugeben dominerar - då kommer jag autovomera precis varenda dag.

Nu är hon inne och lallar på min Facebook, och jag dör lite inombords. För FAN - om det nu skall vara den bruna sörjan så finns det en hel del sossar som jag gillar väldigt mycket bättre.

Jisses, att ett litet inhopp på Facebook nästan ger mig en stroke i ren ilska?

Varning utfärdas, inträd FB med försiktighet - och titta inte på annonserna!


Inga kommentarer: