tisdag 5 januari 2010

Okay - deal with it

Jag fyller 40 om 18 dagar. Då kommer vi att befinna oss någonstans i Thailand eftersom vi åker dit nästa onsdag.

Jag tycker lite synd om mig själv för att jag a) inte kan sola och det är svårt att få bort nässkrället från solen hur man än vänder eller vrider på sig, och b) för att jag inte längre kan gå och vara en retsticka och säga till mannen att jag fortfarande är i 30-årsåldern medan han har befunnit sig i 40-årsåldern i nästan två år.

Och sedan oroar det mig att han inte ens har frågat vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Med tanke på att inte ens jag vet vad jag önskar mig så undrar jag vad och om något försiggår i hans huvud just nu.

iLandsproblem? Japp. Men just exakt nu känns det rätt skönt med ett ynkans iLandsproblem - för de stora problemen har jag nog av tacksåhemsktmycket.

Förslag på önskelista?



Inga kommentarer: