söndag 31 januari 2010

Ice Ice Baby aka Torsk på Tallin



Jag är hemma. Jetlaggad som f-n, men åtminstone åt rätt håll - typ? Vaknade 04:20 vilket är 11:20 "min tid". Nu är klockan halvsju, vilket betyder att den är halvett på eftermiddagen och gubben sover fortfarande.

Har ätit frukost, packat upp en väska (eftersom den andra, roliga väskan med alla teknikprylar i befinner sig på okänd ort och inte fick åka med hem från flygplatsen igår) och sedan tittat på TV.

Ny upplevelse att få reda på att Paradise Hotel går mitt i natten, och att få reda på vad skiten handlar om - även om jag inte blev mycket klokare av ett avsnitt och efter det Surreal Life med både Ron Jeremy och Vanilla Ice. Mycket underhållande.

Det sägs att vi skall åka till Norge för att skida nästa helg, men efter att ha kommit från 35 grader och hem till ett hus där värmen har varit avstängd i över två veckor känns inte det så lockande. Det var 6 grader inomhus! Jag skojar inte. Det hade varit varmare att lägga sig i kylskåpet. Två grader varmare i alla fall.

Skidor alltså? Kan man ha flipflops i backen? Eller klänning?

Didn't think so...nu skall jag kolla efter en långhelg i Dubai.

Vi lyckades inte ens spendera våra lönekonton i Thailand, jag tror att man kan göra det i Dubai...

Blech!

Ni som har mig på Facebook har sett att jag har hädat och bloggat på FB - men nu kära blå blogg - nu är jag tillbaka. I svinottan dessutom verkar det som...




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej & välkommen hem :) Har förstått att ni haft en kanon resa. Hoppas vi ses snart :) hör av dig när du känner att tiden & orken finns :)// Kram Cat.....