tisdag 5 maj 2009

Pro och Con

Jag har fortfarande inte tid! Och dessutom är jag helt övertygad om att min igenomtäppta hals (jo - man kan tydligen vara täppt i halsen) är första syndromet på svininfluensa. Fast jag varken varit i Mexico eller Hong Kong utan mest...hemma? Smittas soffor?

På plussidan: Jag KOM IN på den sommarkursen som jag så gärna ville komma in på men hade missat ansökningsdatum och därmed hamnade bland plebsen och fick inte söka på betyg längre utan bara på datumet jag sökte. Men jag koooooom in, på första urvalet också. Hur i hell det nu gick till? Överlycklig är jag i alla fall, vilket troligen låter mer än lovligt nördigt att man kan vara överlycklig över att få spendera sommaren med spelprogrammering ;o)

På minussidan: Det regnar ute, jag har engelskatenta på torsdag och lingvistik kan just nu gå och köra upp något i sitt eget lingvistiska arsle, vilket snille kom på att man skulle dela upp meningar i trädstrukturer. Och ord i "rot" och "stjälk". Blommor och träd? Vart fan är biet?

Och att jag sen har två gigantiska inlämningar till gör - inte - livet lättare.

Sa jag att jag var "svinsjuk" också?

*tycker synd om sig själv*



Inga kommentarer: