onsdag 25 mars 2009

Sådetvardetdetva?

Igår kittlade det inte dödsskönt i kistan. Det gjorde ont. Inatt vaknade jag först klockan fyra men utan att fatta, nästa gång halvsex. Och sedan dess har jag spenderat tiden med emalj. Vilket i sin tur ger blotrycksfall så det bara visslar om det.

Nu ligger jag på soffan och funderar på hur mycket av Grey's Anatomy jag hinner se innan nästa besök.

Nej - kräksjukan är det inte - det har man inte ett dygn utan att ett skit händer (pun intended).

Men bra mår jag inte.

Feberfrossa, blodtrycket i botten och ingen Proviva hemma. Då är man jävligt ostursk vid den här tiden.

*vill vara liten igen*





3 kommentarer:

PGW sa...

Elände!! Ja det här "löste" problemet med tentan i alla fall gissar jag. VILA människa!!

Försiktig kram, lite på distans.

Karriärmamman sa...

Men huvva...styrkekramar härifrån!!

Blue sa...

Tack båda - behövs - jag är en yngklig mycket liten stackare som går dubbelvikt och inte sovit en blund sedan 20 över fem imorse.

Så ja, det löste definitivt dilemmat med tentan.

Jag avskyr att vara sjuk, verkligen avskyr!

Kram på er