tisdag 24 februari 2009

Tio minuter egentid


Innan all hell broke lose så hann jag beställa en baddräkt. Den kom igår. Och ser ut så här. Och mina tio minuter av egentid när inte tårarna sprutar ägnar jag åt att delge er denna skapelse.

Den är blå, den är Ed Hardy och den sitter som en smäck. Om man bortser från att jag har en cellulitfest på "baksidan" och att magen kanske kommer vilja ramla lite framåt när jag sitter ner till skillnad från på modellen så är det faktiskt den ultimata baddräkten.

Och tom mannen sa att den var fin. Både vid beställning på bild och PÅ MIG igår.

Fast då blev jag tvungen att gråta lite i alla fall för att jag var tjock.



1 kommentar:

Anonym sa...

Den är kanonfin. Och vad gör det egentligen om lite valk trillar ut. Om man ser det i annat perspektiv :) DESSUTOM är bilden grymt resuscherad, jag är SÄKER på att hon är skitfet, egentligen...