måndag 24 november 2008

Isch...

Jag har drömt mardrömmar inatt - och jag vet inte vem som svek mig mest.

Återupplevde helgen igen, på hotellet. Fast med den extra lilla touchen att bästisen och sambon berättade att dom hade haft sex medan jag var någon annanstans. Men dom tyckte inte att det var så farligt, min käraste väninna sa att det var väl bättre att det var hon än något okänt våp och han jag har möblerna ihop med tyckte att det var helt okay för jag hade tydligen varit lite luddig i min formulering när han hade frågat om han fick eller inte.

Jag minns att jag kände mig så otroligt sviken av båda två. Och jag minns att jag grät så tårarna sprutade när jag pratade med dom och bad dom dra åt helvete...tillsammans...och sen gick jag min väg.

Och när man vaknar tar det timmar innan drömmen försvinner.

Jag gillar verkligen att drömma. Eller rättare sagt att jag kommer ihåg majoriteten av mina drömmar.

Men sådana här drömmar betackar jag mig för...

Inga kommentarer: