måndag 27 oktober 2008

Grodätare!!!!

Okay, KLM och Air France är bäst när det gäller USA. Och jag har åkt med nästan alla. Men senast jag åkte Air France fastnade jag på flygplatsen från helvetet (Paris) i sju timmar medan mitt ressällskap fick åka med.

Efter att ha svurit så det osade över kärringen i gaten, servitören på restaurangen och annat löst folk svor jag att aldrig mer åka Air France utan hålla mig till KLM.

Men vad fan, de förtjänade en chans till. Således bokades dessa biljetter med Air France. Och häng med nu. Min biljett är bokad på mitt Flying Blue kort, och sambons biljett är bokad på pappas. Sambon har fått en fransk biljett och jag har fått en från KLM.

Och redan nu börjar det. Försöker checka in. Går inte. Helt okay eftersom det inte skall gå att checka in tidigare än 24 timmar före avgång.

MEN...det går att gå in på flighten HEM...om två och en halv vecka, och välja säte i ett redan nu nästan helt FULLT flygplan. Men icke på flighten dit. Förklara det den som kan???

Och sen har sambons biljett status "confirmed" och min har det inte.

Vad är oddsen för att något inte går åt helvete? Typ redan vid incheckningen online imorgon bitti?

Och sen ryser jag lite när jag tänker på att jag måste sätta mina nätta svenska köttbullefötter på grodätarflygplatsen från hell...

Inga kommentarer: