tisdag 4 mars 2008

Status

Huvudvärk från HELL.

Den provisoriska lagningen smakar SKIT...verkligen. Det känns som att det "rinner" små bitar ur fyllningen ner på mina sargade smaklökar.

Knaprar värktabletter som om det vore godis.

OCH, imorse ringde tandläkaren och sa att det fanns en återbudstid IDAG ifall jag ville komma och laga ett hål.

ÖH? Med en mörbultat käft och en huvudvärk från hell sa jag faktiskt nej, fast jag gick och värkte på det i en halvtimma innan. Jag vill bli klar snabbt!

Men någonstans var det bara att inse. Det går inte. Jag kan inte. Hög smärttröskel nådd, och att någon skall peta i mina ömma tänder idag är bara inte att tänka på.

Hon var extremt förstående när jag ringde och sa det. Och att hon nästan hade räknat med det med tanke på hur brutala dom hade varit igår så räknade hon även med att jag hade ont idag. Och jag fick även bekräftat att den nya lagningen skall smaka skit.

Tänk vad vissa saker är bra att veta före, och inte efter.

Så - då behöver jag inte ha dåligt samvete över det i alla fall.

Det blir soppa idag igen *fnyser*

Inga kommentarer: