tisdag 4 mars 2008

Och Cecilia...

...när du ändå är inne på den elaka skadeglädjebanan.

Du har väl inte glömt att jag tappade en bokhylla på mitt finger i lördags. Mellan bokhyllan och fingret var dessutom en låskolvmoj till bilen. Det var dessutom det finger jag skulle behöva för att sticka upp i luften när du är elak ;o)

Finger blått och fortfarande ej böjbart, men tejp borta.

Det, plus vurpan på verandan för ett par veckor sedan...där har du att gotta dig i. Kusin föreslog heltäckande madrassdräkt om jag skall gå ut.

Jag lovar att uppdatera så fort jag slår mig det minsta. Har inte fått någon uppdatering om svågerns uppförande sen "garderobs-incidenten".

Tror att både jag och syrran är för fokuserade på tandläkare för tillfället.

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Men du, du är ju BLÅ ialla fall!

Alltid nåt ;)