tisdag 4 mars 2008

Putin och Medvedev

Jag skall bli som Medvedev.

En nickedocka utan åsikter, önskningar eller krav. Som säger "ja" när det passar, och "nej" när det är önskvärt.

Jag ska inte tänka, och inte känna (det måste ryssar vara bra på). Och låta hela världen gå förbi medan jag sitter och väntar på min signal.

Men jag ska göra som jag blir tillsagd, följa instruktioner med en nitiskhet sällan skådad. Men inte komma med egna förslag.

Måste bara hitta en rysk outfit som passar med min nya livsåskådning.

Har dom fortfarande pälsmössa eller funkar det med trasiga byxor och dåliga tänder?
För det har jag ju redan.



3 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Anar jag en konflikt under ytan...månne...?

Anonym sa...

fy fan rasism

Blue sa...

Rasism?

Och dessutom från en anonym fegis som tror att jag inte kan kolla vem du är.

Ja, om det är rasism att säga att jag har trasiga byxor och dåliga tänder så visst är det rasism.

Men utveckla gärna påståendet - du verkar smart...eller nåt...