söndag 3 februari 2008

*skäms - men erkänner i alla fall*

I korta drag.

Båtmässa, drack fyra (ja, jag sa FYRA) öl. Hemma vid sju, fjortiskräktes utanför varje grannes hus på väg till vårt. Var inte ens FULL.

Krashade på soffan. Somnade till film och vaknade för en stund sen.

Andra gången på ett par veckor som jag fjortiskräks, även om förra gången var berättigad och jag var kastrullfull. Men inte IDAG.

Har mått tjyvens ett par dagar, och snabbanalys av läget är magkatarr igen. Min magkatarr tål inte alkohol. För fyra öl - det kan ju en fjortis dricka utan att kräkas.

Nu har sambon gjort sitt bomärke genom att förra helgen landa i alla grannars häckar på baksidan. Jag idag genom att lämna matrester utanför deras framsidor.

Someone have mercy - skjut mig!

Vi hann iaf med ett par timmar mässa innan vi drack öl, lite shopping lite båtkoll.

Nu ska jag inte dricka mer. Inte förrän jag har ätit en kur Losec i alla fall.

*dags att krypa ihop i soffan och skämmas lite till*

Inga kommentarer: