lördag 2 februari 2008

En båtmässa och en stor stark tack...



Har hört att det finns folk som tjänar pengar på sitt bloggande. Det gör inte jag (quelle surprise). Om någon har dryga tre mille laying around så får ni gärna köpa ovanstående båt till mig. Finns bara runt två mille tar jag gärna nedanstående båt. Tack! :o)

Nu är det dags för den årliga båtmässan. Och hör och häpna, först inlämning av bilen på service. Kamrat svarade i telefon - när jag smygringde från dolt nummer - nu kommer han inte undan längre.



4 kommentarer:

PGW sa...

Ååh! Båt!
*oartikulerade instämmande ljud*

Blue sa...

Hmm...verkar som att vi har mer gemensamt än hund, nu båt också :o)

Vi har ju redan jättefin stor båt som inköptes förra våren. Jag och sambon är ju båttokiga, och hade varsin båt när vi blev tillsammans. Men jag gillade inte hans, han gillade inte min - så då kompromissade vi genom att köpa en ny. Enkelt va? ;o)

Hans gamla såld, min skall säljas till våren. Under tiden har vi införskaffat en liten jetbåt (som en jetski fast det är en båt). Medan min båt fortfarande ligger som ett dåligt samvete och väntar på att bli skrubbad, rubbad och såld.

Men nu hittade vi en ANNAN båt på mässan, så fan vet hur många vi måste sälja denna våren.

Oh dessa I-landsproblem.

Finns klipp någonstans i bloggen på när jag är ute och surfar i jetbåten, och även på vår älskade nya om du är intresserad :o)

Är man kustbo så är man...

PGW sa...

Jag är tyvärr inte båtägare, bara glad medåkare med snäll kamrat ibland. Någon kust har jag inte att skryta med heller, men rymmer till västkusten när jag kan. Där hyr jag lämpligt nog stuga vid en båthamn!

Ibland undrar jag ju lite om jag inte är felplacerad?

Blue sa...

Du ÄR felplacerad! :)

Var på västkusten? Jag bor i Göteborg, har båt i Strömstad och sommarstuga på en ö söder om Strömstad.

Jag får klaustrofobi av att inte befinna mig i närheten av hav.

Du är hjärtligt välkommen ombord på båten med två kaptener (sambon o jag är inte riktigt överens där) =)