måndag 4 februari 2008

Roomservice släng er i väggen!

Det är lika bra att inse att jag har ett nytt kall. Det var meningen att jag skulle bli arbetslös och inse att jag skall hålla på med inredning.

Måste bara komma över panikångesttröskeln när något skall inhandlas först - men det funkar nog med lite beteendeterapi.

Hämtade tapeterna, de består av typ rutor kanske 20 x 25 centimeter. Fyra färger, från cremévit, ljust ljust grått, ljust ljust beige och beige.

Fyra nyanser av beige, kan det vara något för Killinggänget?

Anywhichway, det visade sig att gardinerna jag köpte på känn igår har EXAKT samma färg som en av de beiga rutorna. Och jag bara chansade så där nonchalant som man kan göra som heminredare.

Jag är lite rädd - men samtidigt känns det lite religiöst.

Är det någon idé att motsätta sig ett så uppenbart kall?

Inga kommentarer: