måndag 4 februari 2008

Ordning LITE återställd

Har schemat i en vecka nu. Sambo jobbar på ett företag som inte är jättestort, och varje gång han går på toaletten för att göra nummer två så sprider sig lukten snabbare än mjältbrand på kontoret och folk skriker "K har bajsat!".

Nåväl. Jag hittade min Yankee Candle Pet-Odeur spray, Clean Cotton lukt (dvs ren tvätt-doft) som jag gav till sambos kollega. Med följande kort. För att ges till sambos chef som fick den imorse. Jag är helt enkelt den bästaste jag vet, och dessutom fantastisk rolig för den som har samma låga humor som jag. Och dessutom har jag balanserat ut mitt mentala stadie av inredningspsychovarning.

Detta kortet fick chefen ihop med sprayen. Enligt källor, chef nöjd...sambo har inte sagt något om det...alls. Inte till mig heller *flinar*. Han sitter väl med grabbarna och pratar om hur svårt han har det hemma och hur elak hans sambo är :o)



Denna spray torde lösa stanken - När K har lagt ett lass i tanken

Fixar den katt och hund odör - Funkar den när kontoret skriker ”K har skitit” i kör

Bättre än C's hårsprej – En present från mej till dej

Lever med ”skiten” jämt och ständigt – Vet att det luktar jävligt eländigt!

Slit den med hälsan :o)

Hälsningar "V"


1 kommentar:

Lilla Jag sa...

*Mohahahahahahahahahahahaa*