torsdag 31 januari 2008

Mardröm!

Härmed anklagar jag Listoplisto och Cecilia för bloggsmitta!

Vaknade klockan fyra imorse och trodde det var morgon, ända tills jag insåg att klockan bara var fyra och anledning till att jag vaknade var att jag mådde sagolikt illa.

Total spyvägran, låg bara och vred mig i sängen medan jag dåsade till då och då med årets feberdrömmar.

Läste på en blogg (betyder det att jag bloggar för mycket?) att sambon lever dubbeliv, att han faktiskt lever med en kvinna till, samtidigt.

Rent logiskt och nu när jag är helvaken undrar jag hur han har tid med ett dubbeliv, och NÄR han bor hos den andra kvinnan. Kronologiskt går det inte ihop.

Mår i alla fall som ett ursketet äpple. Men har gjort några viktiga sysslor idag som inte krävde för mycket ansträngning.

Nu skall jag rasta jycken, hoppas att hon fortsätter må bra trots att hon inte är high on drugs längre och lägga mig och kolla på en film. I vilket fall som helst bädda ner mig och vara manlig och tycka synd om mig själv.

=)


Inga kommentarer: