torsdag 7 december 2006

29 år till...innan pension!


En riktig skitdag på jobbet, lång och helvetisk. Kom inte därifrån förrän klockan åtta trots högtflygande planer att gå halvfem för att ta en after work öl.

Och inte nog med det, det är bara att inse hur jävla vältränad man är efter gårdagens bowling med kollegorna, ont i ena sätesmuskeln (visste faktiskt inte ens att jag hade en muskel där) och ont i kastarmen. Vi snackar bowling, det var inte precis ett triathlon jag deltog i, kanske skulle börja träna - eller...njaaaa...

Hem, inte på världens soligaste humör, men efter mat (och mat botar det mesta när det gäller mig, är jag fortfarande på gränsen till att börja lipa, av ren och skär trötthet men håller mig, och håller mig, och håller mig. Men alldeles nyss brast det, fel dag och taskig tajming vilket inte kunde hjälpas eller planeras. Ett jävligt dumt sms, vilket räckte för att få mig över gränsen. Avskaffa mail och mobiltelefoner tack.

Finns inget att göra åt det, förutom att inse att imorgon är en ny dag, när jag förhoppningsvis inte är trött och lipig, men ibland undrar jag hur människor är funtade.

Inga kommentarer: