torsdag 7 december 2006

Penisavund


Med risk för att lämna ut mig själv totalt väljer jag ändå att belysa ett problem.

Visst, det finns många som har penisavund, och vem hade inte velat ha en penis lite då och då, bara liksom för skojs skull. Att kunna veva med den, pilla på den medan man sitter i soffan, men framför allt - att kunna kissa överallt utan problem.

Mitt problem (som jag hoppas att det åtminstone finns någon mer jag delar det med) är att jag inte KAN kissa utomhus. Eller, kan och kan, det är klart att det går, men slutar alltid med att jag har kissat ner både nederdelen på mina byxor och skor.

Gissa om jag blev glad när jag fick denna länken skickad till mig, den tillfredsställer åtminstone en del av min penisavund - och gör att jag kan kissa utomhus.

Kungen är död - Länge leve drottningen!

http://www.expressen.se/index.jsp?a=782744

Inga kommentarer: