torsdag 2 november 2006

En bra dag...


Ibland är livet bra, ibland dåligt och oftast är livet bara en gråzon. Framför allt denna årstiden när det är mörkt, numera kallt och dessutom blåsigt.

Känns lite konstigt, de senaste åren har det inte varit höst, för bara ett par veckor sedan var det sista båtturen med sol och bad och nu är det snö???!!!!

Idag har det varit en riktigt bra dag, var "hemma" på lunchen hos byrackorna och den lilla sjuklingen LEKTE för första gången på två veckor (till sin systers stora förtret eftersom det är hon som blir attackerad), men jävlar vad det var gott att se att personligheten fanns kvar och var tillbaka!

Hem efter jobbet, laga mat, mysa med mig själv vid TV'n och bara vara ENSAM sen god knows when. Missförstå mig rätt, jag är översocial, men behöver space...och det fick jag en alldeles lagom dos av idag.

Nu har jag sällskap igen och det är dags att kolla film.

All in all, en riktigt bra dag!

=)

Inga kommentarer: