måndag 7 augusti 2006

Pride 2006


Detta var bara en del av paraden som fick mig att få gåshud (såg inte hela eftersom vi skuttade in någonstans i mitten och gick med). Poliserna och Försvaret bla, yrkesgrupper där det måste vara jävligt tungt att inte vara "normal", det är fanimig stort!

Kanonhelg på alla sätt och vis, Pridefest (Lasse Berghagen rules, han räddade schlagerkvällen...men om sanningen skall fram så var jag full som en kastrull så resten av artisterna var bortkastade på mig. Skall aldrig aldrig aldrig mer dricka...iaf inte på flera dagar :o)
Är det semester så är det!

Just nu är humöret lägre än Glocalnet, av en hel drös orsaker som jag inte orkar gå inte på, att det är sista veckan på semestern gör icke saken bättre. Men mina vänner flatorna som gjorde detta till en kanonhelg ska ha all cred i världen.

Och ja, jag vet att min kamera visar fel datum...orkar bara inte ändra det =)

Inga kommentarer: