tisdag 8 augusti 2006

Kedjereaktion...


4 arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Hotellstäderska
2. Klädaffärsbiträde (fick alltid minus på lönebeskedet för att jag plockade för mkt kläde, uselt jobb - usel karaktär =)
3. Inkassohandläggare
4. Transport & Spedition
4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Breakfast Club (cheesy, jag vet..men Judd!)
2. Pulp Fiction
3. Matrix
4. Harry Potter-filmerna (snott rakt av från Cecilia)
4 städer jag har bott i:
1. Trollhättan
2. Göteborg
3. Penfield
4. Kungälv
4 tv-serier jag gärna ser:
1. Vänner
2. O.C
3. Navy CIS
4. CSI Las Vegas
4 ställen jag vill åka till:
1. Vietnam
2. Jamaica
3. Las Vegas
4. New York New York New York (spelar ingen roll hur många ggr man varit där, staden är en drog)
4 webbsidor jag besöker dagligen:
1. Google
2. QX
3. GT/Expressen
4. Hotmail
Fyra? *fnyser*, hade kunnat lista 25 till =)
4 favoriträtter:
1. Min egen basilikagryta
2. Porterstek
3. Matjessill, färskpotatis och gräddfil med gräslök
4. Sushi
4 ställen där jag trivs:
1. Vart som helst med trevligt sällskap
2. Sommarstugan
3. Båten
4. Hemma...iaf för det mesta
4 personer jag vill utmana att svara på enkäten:
Jag är inte så utmanande ;)

Inga kommentarer: