torsdag 3 juni 2010

När kom sommaren och vart var jag när den kom?


Bild tagen med iFånen för en minut sedan. Man (jag) blir religiös av sådana här dagar och att få vakna med den här utsikten istället för att stirra upp i ett jävla takfönster. Nej - jag vaknade inte nu, det här är dagens arbetsplats och helt plötsligt insåg jag hur jävla bra jag har det...idag.

Ryggskottet som i en veckas tid har fått mig att se ut som Ringaren i Notre Dame börjar ge med sig - äckelmagade bör sluta läsa nu - men en sak har jag konstaterat. Ryggskott i kombination med förstoppning suger, på riktigt. Ryggen går faktiskt av på riktigt - joho det gör den - om man försöker göra nummer två, och man får linka ut ur badrummet utan ogjort ärende. Sen måste man linka tillbaka fem minuter senare för att man tror att man skall skita på sig, efter det går ryggen av igen och sedan kör man det på repeat i en timma tills man är beredd att ringa en ambulans för att be dem laga ryggen och eventuellt ge ett ordentligt lavemang. Typ ett sådant de ger till hästar och kor, men helst under narkos.

Så har min vecka sett ut. Nu...jobb igen...


Inga kommentarer: