tisdag 29 juni 2010

Mini-Orgasm


Imorgon skall jag åka till Skåneland och köpa två styckna iPhone 4 (peppar peppar knock on wood *kastar salt över axeln)

Snacka om orgasm...jag sov inte ett skit inatt pga - tja - det gamla vanliga...Murphy på ena axeln och resten av världens bekymmer på den andra, men fan vet om jag kommer sova inatt heller. Men mer av typen "jag är sex år och imorgon är det julafton".

iPhone 4 ftw!

Allså är man inte teknikintresserad s bryr man sig inte, men att efter inbrottet och förlusten återgå till en sketen Sony Ericsson, och att det nu hägrar en iPhone 4 gör att de spritter lite här och var. Jag har dock inte vågat klippa i nya SIM-kortet ännu, måste övningsklippa först...massor, trots att jag har läst en triljon manualer på nätet om hur man gör.

Trial and horror - men först skall vi se om jultomten verkligen kommer!

*försöker tvångssomna

Inga kommentarer: