tisdag 6 april 2010

Guess who's back...

Jahaja - hur var det man bloggade nu igen? Och vad har hänt sedan sist? Jag har pluggat, haft cirka åtta miljoner rapporter, tre monstertentor (varav EN är rättad med beröm godkänt - de andra vill jag helst inte tänka på för då kryper ångestdjuren utmed nacken på mig), två magsjukor och nu en luftrörskatarr.

Jag har två tentor kvar, ett antal inlämningar men backloggen har blivit mindre. Klarar jag denna terminen utan att dö så skall jag unna mig sommarlov (om jag inte kommer in på den däringa kursen som verkar så rolig så jag nästan svimmar av glädje bara av att tänka på det...ehum).

Det var ju det där med att INTE gå in i väggen före jag ens börjar jobba och typ lyssna på kroppen. Men kroppen säger en sak och hjärnan en annan. Kan man få en tredje input månne?

Om vadbenet kanske skulle säga sitt, och kanske skenbenet kunde ha en åsikt? En femte input från handleden?

Nåväl - jag känner mig tillbaka - jag har saknat bloggen. Nu ska jag bara se till att skaffa mig ett liv så jag har något att skriva om.

Tjing!



Inga kommentarer: