onsdag 11 november 2009

*sjunger*

Idaaaag är ingen vaaaanlig dag...och det är inte min födelsedaaaaag...(tack och lov).

Jag lyckades sova ungefär minus inatt. Med plåster, och vaknade varje gång jag nuddade plåstret som då skrapade mot min stackars före detta nästipp. Tydligen gör jag så på natten utan att veta om det. Nu vet jag det.

Sedan har det drömts mardrömmar. Jag är fortfarande helt övertygad om att jag vaknade av att mannen ringde och bad mig ta fram två kondomer ur nattduksbordslådan och komma till jobbet med. För det första ligger det inga sådana i lådan, och för det andra...VAD FAN SKALL HAN HA DEM TILL?

Och det var precis vad han frågade om när jag berättade om drömmen. Men jag vet inte, för jag vaknade då - snöllet för honom att han inte ens fick ha en orgie i MIN dröm. Sina egna kommer han ju aldrig ihåg.

Jag har kollat min telefon 284382 gånger för att vara på den säkra sidan - att han faktiskt inte ringde och väckte mig imorse.

Men efter en mer eller mindre sömnlös natt (igen) och uppstigning 08:10 efter kondomväckningen känner jag mig lite...knasig i huvudet?



Inga kommentarer: