tisdag 21 juli 2009

Kulingvarning

Vi drog från Gullholmen imorse. Jag och min nydiagnostiserade bloggflunsa (Li, PGW och jag) sov till Hunnebostrand. Full hamn. Alltså inte med alkohol utan med båt. Då åkte vi till Fjällbacka. Lika mycket "fylla" där. Då åkte vi till Grebbestad. Och på vägen dit var jag kvinnligt smart i min insikt att alla försökte undvika stormen och ringde varvet eftersom en liten usling till elmoj inte funkar på båten.

Voilá vi fick en varvsplats = noll hamnavgift (500 kr besparing) och båtdelen måste ändå lagas.

Enda nackdelen är att vi har utsikt över mannens ex balkong ifrån sittbrunnen. Men det kan ju vara intressant att ha koll på vad psykfallen har för sig nuförtiden. Det var så längesedan jag såg något ;o)

Psykfall alltså...



1 kommentar:

PGW sa...

Host host.

Nöff nöff, menar jag.