fredag 3 juli 2009

Jag <3 eBay



Idag kom dom. Idag vet jag hur Carrie känner sig i Sex and the City när hon hittar ett par Manolo Blahniks (ellerhurdetnustavas). De är löjligt snygga. Mer än löjligt snygga. Och trots 11 cm klack så är dom bekväma. Och jag vill sova med dom. Ha på mig dom till affären och låtsas att jag bor i NYC och inte i en förort till Göteborg.

Så - det är så här man är en fashionista i den blå bloggen. Man hittar saker man vill ha till fullpris - och sedan hittar man det på eBay och sparar ca 70%.

Och ni måste hålla med. Dom är JAG. Ed Hardy vs Manolo. Vi snackar knock-out i första ronden.


Fast egentligen vill man ju inte gå i dom alls. För sulan är alldeles för snygg. Kan man plasta in den? Eller liksom frigolita hela underdelen på skon?



Och slutligen: "Love Kills Slowly" på baksidan. Kan det vara mer passande på ett bröllop?

Vid närmare eftertanke så betyder klänning plus skor att jag kommer vara fasen så mycket snyggare på syrrans bröllop än på mitt eget.

Ja ja - jag är snygg helt enkelt. På ett bröllop. Som inte råkar vara mitt eget.




2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Vilka skor! To die for. Måste ge mig ut på tradera jag med :D

Blue sa...

Ja. Dom är to die for! Jag vill sova med dom. Ligga och lukta på lädret.

Om det brinner räddar jag katterna först och sen skorna.

Men inte Tradera...eBay...amerikanska eBay - det är där blå frustrerad kvinna fyndar :)

Men tack för komplimangen. Skorna hälsar också :)