tisdag 14 april 2009

iLandsproblem nummer femtielva



Jag älskar jeans. Surprise!!!!??? ;o)

Dessa hittade jag i Kungsbacka av en slump, men de fanns inte i min storlek. Efter att ha surfat runt bland gudvethurmånga webshoppar har jag slutligen hittat dom på Brandgarden...INTE min storlek kvar.

Och de finns ingen-annan-STANS!

Så, nu behöver the shopper lite seriös hjälp. Finns inte ens på nolita.it vilket är "moderhemsidan". Märket är Nolita, vad jeansjäklarna heter vet jag inte, eftersom det bara stod "trousers" i dom på Kungsmässan och Brandgarden skriver "flare jeans".

Och jag har två val. Skalla en vägg tills jag hittar dom eller gå ner en miljard kilo så jag får på mig storlek 28 (fat chance - hell kommer freeza over innan det händer).

Hjälp?

Och god efterskottspåsk på er :o)




Inga kommentarer: