söndag 26 oktober 2008

Total höstdepp eller WTF is up?

Vi har haft besök i helgen, av norrmannen med det smittande skrattet och hans dotter för att de skall passa Mini när vi är på semester.

Låt oss bara säga att han inte hade hört talas om Jeff Dunham tidigare, och därmed inte heller sett "Silence - I kill you" (som sambon numera har som ringsignal på mobben)...ni kan ju gissa hur mycket det skrattades. Han skrattade åt Achmed och vi skrattade åt honom.

Men, fan vet vad det är för fel på mig. Jag har tappat sugen. Totalt. Resfeber existerar inte - vilket det iofs inte brukar göra heller. Men jag är inte ens knollrig vid tanken på att få vara borta, långt borta där det är varmt, i 16 hela dagar.
Mentalt rycker jag på axlarna åt allt. Och så är jag lite ledsen för att Mini har åkt till Norge.

Men jag tror att den här höstdeppen håller på att slå världsrekord.

Jag ska ju för fan till Ft. Lauderdale på onsdag!!!!!

Inga kommentarer: