onsdag 10 september 2008

Scary - Jävligt scary!

Jag är vaken, klarvaken. Och kan inte skaka av mig min hetsmardröm från natten.

Jag och Linda Rosing var bästisar. Och då menar jag verkligen bästisar.
Vi skulle under hela drömmen ta oss någonstans, vart är jag osäker på, och hon var klädd i bikini hela drömmen. En virkad sådan i regnbågsfärger. Men vi kom fan aldrig framåt, eftersom galna stalkers hela tiden stoppade oss (henne). Och med framåt menar jag att vi hade en vit Van, typ Mysterie-Mobilen ellervaddennuheter i Scooby-Doo.

Jag hade precis fått sparken ifrån Schulmangruppen. Och vi sprang på bröderna Schulman överallt, men de vägrade hälsa på mig. Hade man fått sparken därifrån var man inget värd.

Och ett av mina största problem i drömmen var att jag, i och med att jag hade fått sparken, hade blivit av med min älskade nya mobiltelefon. Det enda jag ville var att Alex skulle prata med mig för att jag skulle kunna be honom om att få köpa loss den och numret.
Men icke. Jag var luft för honom.

Vilket slutade med att jag fick skicka min bästis Linda till Alex så hon fick gulla till sig telefonen, och jag stod bredvid och lyssnade (det funkade - jag var ju ändå osynlig efter sparkandet).
Linda kämpade som en gris, fick svara på en miljard kontrollfrågor, men fick till slut telefonen och återbördade den till mig.

Efter det fortsatte vi vår resa. Gick och letade efter bilen men hittade den "vandaliserad".
Någon hade stoppat en bankomat i skuffen.

The End

Jag lovar att aldrig mer modeblogga.
Jag lovar att aldrig, vare sig nu eller i framtiden, ta kort på min frukost.
Jag lovar att aldrig fotografera dagens outfit.
Jag lovar att aldrig ens ge minsta moderåd.

Fy fan vad jag har slitit inatt.

Gomorron - eller nåt...

1 kommentar:

Corundum sa...

Godmorgon! :)

Tänkte bara meddela att du är nominerad - eller rättare sagt är med på min top-sju lista över bästa bloggarna! Läs mer här.

/Corundum
ordensmakt.blogspot.com