tisdag 17 juni 2008

För övrigt...

...vill jag bara klargöra en sak.

Midsommar, nyårsafton och alla de där andra haussade aftnarna (förutom julafton) är bajs.

När folk börjar ringa och hysteriskt fråga vart vi skall med båten, hur mycket öl det skall köpas, hur roligt det skall bli.

Ja då vill jag bara be dom fara åt helvete.

De som verkligen verkligen känner mig vet att det ENDA jag känner för när det gäller dessa aftnar är att det är en LÅNGHELG.

I övrigt håller jag mig så långt ifrån fyllesvineriet och upptrissningen inför så gott det går.

Och, om någon rl vän läser (förutom syrran) så kan ni fara åt helvete. Jag är inte intresserad av att ha med er på båten. Jag är inte intresserad av att supa skallen i småbitar med er för att någon dum jävel har bestämt att man gör så på midsommar.

Jag vill äta midsommarlunch i sommarstugan. Ta med syrran och svågern ut i båten och lämna gudsonen till farföräldrarna och åka och lägga mig vid en holme och äta ännu mer midsommarmat.

Ni andra puckon kan gå på bryggan i Strömstad och kolla på spyende fjortisar.

I WON'T BE THERE!

Vad är det för fel på folk?

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma här - därför firar vi sen många år tillbaka i lugn och ro på hemmaplan med allihopa.