torsdag 8 maj 2008

Pale Green Woman



Ett litet axplock från La Redoute. Det som jag föll pladask för. Framför allt den blå kjolen - förvånande.

Alla plaggen låg på mellan 300-500 kronor. Och jag kan i alla fall se mig själv i alla ovanstående klänningar och kjolar med både flip-flops på stranden eller ett par schyssta heels om man skall vara fin.

Och nu är det PGW's fel att mitt "tryckapåbeställaknappen-finger" vibrerar över tangentbordet.

Något som faller damen på läppen eller ska jag leta mer?


3 kommentarer:

PGW sa...

Tacka allra ödmjukast för denna personal shopping :-)

Men jag är en hopplös kund. Kjolar har jag, letar nu bara klänningar. Den brunrandiga längst till höger går bort för den är för hippie. Den svarta till vänster för att jag inte har tillräckligt snygga axlar och rygg (för den är väl halterneck). De två högersta för att jag är så stor skillnad nedtill och upptill i storlek (tänk päronformad med storkben och gibbonapaarmar). Skjortblusklänningen hyfsad i modell men fel färg, jag ÄR ljusgrön. Behöver mer färg.

Sorry sågade allt där ... men jag är mycket tacksam för ditt tappra försök :-)

Blue sa...

*gapskrattar*

Päronformad med storkben och gibbonapaarmar?

Kan du skicka ett kort tror du?

Jag ger mig faaan på att jag skall hitta i alla fall EN klänning som faller damen på läppen ;o)

PGW sa...

App app app inte skylla din shopping på mig nu, leta klänningar till mig i stället!

Något stretchigt är bra för oss päron ...