söndag 18 maj 2008

Humörhormoner!

Nu skall monstret i magen fördrivas...jag skall tvinga mig till att lista bara positiva saker, utan att gå in på några negativa ALLS *darrande fingrar över tangentbordet*.

I fredags tog vi båten till en närliggande ö, åt jävligt god mat på restaurant och sov över i båten till klucket av vågorna.
Igår halvlåg jag i solen i sittbrunnen och njöt av vilan.
Igår kom Lill-Loppan och vi myssov på soffan hela natten.
Idag har vi varit och tittat på ett helt fantastiskt hus som vi i alla fall skall vara med och bjuda på.
På torsdag åker vi till Prag.
På fredag fyller Musse Mustang 40 år och skall firas.

Jag klarade det!

Och med liten liten text kommer hormonmonstret och tillägger att jag drömde vidriga mardrömmar hela natten.
Och att jag var sur i flera timmar igår - utan större anledning.
Och att jag har varit ett oresonligt monster i flera dagar.


Monster - vik hädan!

Men får jag inte godis snart så kommer monstret att ta över igen.

Ringde just in till grannen i desperation och frågade efter godis endast för att få svaret att dom inte hade något. Då bad jag grannen hälsa sin fru att dom var usla grannar och att vi kan lika gärna flytta.

Satan vad godissugen jag är - men positiv...ojojoj vad positiv jag är!!!!

*intala intala*

Inga kommentarer: