torsdag 10 april 2008

Till Och Med...

...mannen tycker att bloggen är vacker. Så vacker att han drog upp den på storbilds-TV'n.

DET är en komplimang som heter duga med tanke på att han för det mesta tycker att bloggande är lite tramsigt ;o)

Och han var mycket mycket imponerad över bilden, och layouten. Och undrar om det månne kan vara Flatskär på bilden.

(As I write sitter mannen och tittar på TV'n och beundrar och funderar)

Den du Listoplisto, den komplimangen går inte av för hackor. Vi snackar om en man som inte noterar hårfärgsbyte, nya kläder eller om man har smink på sig eller inte. Men bloggen fick sig en komplimang.

:o)

1 kommentar:

listoplisto sa...

Jag bugar och bockar... jag förstår storheten i komplimangen ;-)

Jag har ingen aning om ifall det är Flatskär, bilden är lånad från www.fotoakuten.se, där finns det maaaassor av jättefina bilder som man får använda om man vill.

Dessutom är jag ju norrlänning, så det där med hav och skärgård är helt okänt för mig ;-)