fredag 11 april 2008

Kummel - Hummel

Jag tittar fortfarande med beundran på min blogg. Särkilt på kumlet och sommarhavet. Och vad ser jag?

Jo, en liten människa som går bakom klippan. Nyfikenheten blir total. Vem är det? Varför ser man bara överkroppen? Är han nudist? Spanar han på andra nakna brudar som ligger bakom klippan men inte syns på bilden?

Fantasin skenar iväg totalt. Men jag har jävligt roligt under tiden som jag fantiserar om mannen på bilden.

Jag tror på en livslång kärlek från mig till Listoplisto - obesvarad och olycklig ;o)

Men, nu till något superviktigt. Blinda Trosings blogg. Den där bloggen som är som en sårskorpa som man inte kan sluta pilla på (eller läsa), för den är så beundransvärt USEL och därmed rolig fast det inte är meningen.

De har tagit bort anonyma kommentarer, för att det är någon elak jävel som inte gillar Trosing som tydligen skriver hela tiden (Cecilia? :-p).

Jag citerar från bloggen: " Till er som är seriösa fortsätt kommentera,jag blir glad att det finns så många omtänksamma personer..."

Min fråga kommer direkt. Är man bara seriös om man är omtänksamm (med två m)?

Hello...my name is Linda Rosing and all jag vill ha is a club for inbördes beundran.

Hon har ju redan bevisat att hon tar bort de kommentarer som bevisar att hjulet snurrar men hamstern är död. De kommentarer där hon faktiskt blåljuger. Eller fått saker bakom foten.

Hybris i kombination med för mycket kokain?

Kul är det i alla fall.

Så jävla innihelsike kul att jag blev på så gott humör att jag bestämde mig för att deklarera idag.

Tack Linda...för att du förgyller min tillvaro...

;o)

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Dementi: jag skriver INGA elaka kommentarer på någons blogg. Helt sant. Däremot är jag skyldig till EN ironisk kommentar på Rosings blogg som, i mitt tycke, var väldigt rolig ;). För övrigt så snoddes den kommentaren av en annan bloggare som la upp den som ett inlägg på sin blogg. SÅNT är mycket mer irriterande än Rosing. *mutter*

Blue sa...

Du är en mycket bättre person än jag som sprider mina elakheter på diverse bloggar när jag blir ilsk ;)

Men ironi är bortkastat, på både Trosing och kommentartjuven.

Det krävs som sagt ett visst mått intelligens för att förstå ironi ;o)