onsdag 9 april 2008

Jävla förbannade pissråttor...

...och några könsord på det!

(Varning för språk Rated R redan nu)

Mannen åkte ner till båten som snart skall sjösättas. Och vi har haft INBROTT. På både insidan och utsidan.

Inte vanligt simpelt pojkstreck heller. Ankarspel borta, stereo borta, VHF borta, värmare borta. Och lite till...ja just det - BORTA.

Stöld för MINST 60.000 kronor. Och då är inte ens arbetet inräknat eftersom FANSKAPEN som tyckte att det var en bra idé att sno grejor från vår båt har klippt kablar lite här och var för att få med sig skiten. Och sen var det tydligen för jobbigt att SKJUTA luckan till akterruffen, myyycket enklare att slita bort den. Så hela "rullisten" är sned.

Inte nog med att dom har snott grejor, dom har dessutom gått bärsärka-jävla-gång för att få med sig skiten. Och härjat och söndrat på vägen.

Är det något man vill höra när man kommer hem efter en TREVLIG kväll hos kamraten, med tillhörande naprapatbehandling och god middag.

Är det något man vill höra ALLS?

Först blev jag ledsen. Sen arg. Och nu helt jävla tokförbannad på fanstygen som har gjort det.

Jävlaförbannadeskitpissfittor!

Imorgon måste jag ringa polis, försäkringsbolag, hamnen (som är BEVAKAD) och dessutom hitta en marina som kan laga skiten pronto eftersom vi faktiskt har tänkt använda båten mycket mycket snart.

Och i dessa sjösättningstider kan man väl se sig i månjäveln efter någon som kan laga, dona och fixa snabbt. Och att handläggningstid hos försäkringsbolag inte går snabbt vet ju alla.

Jag är arg, monsterarg...det är nog tur att man inte ser pissfittorna in action, för då hade jag gjort mig olycklig!

Ännu olyckligare än vad jag är just nu antagligen.

2 kommentarer:

PGW sa...

Nääääääää!!!

Hur fasen lyckades med det där om det ska föreställa vara bevakat? Bevakat av vad? En blind undulat eller?

smultronpaj sa...

åååh, så irriterande. Förstår att du är fly förbannad. Skull ejag också vara. Jävla sätt!!!