onsdag 30 april 2008

En lugn husse...

Husse var lugn och sansad. Matte mindre lugn och sansad men det hjälpte i alla fall. Nu skall jag försöka samla mig, packa mina saker, fixa kråkboet uppe på huvudet och vaska av mig.

Sen att jag kommer ringa en gång varannan timma för att kolla med husse så att allt är okay är ju en annan femma.

Men jag SKALL försöka slappna av. Jag SKALL!

Och så kan väl alla hålla tummar och tår för att det inte skall hända något just bara för att jag inte är på hemmaplan.

Navelsträngen är svår att klippa även fast jag vet att jag är den bästa matten som är med sin Lill-Loppa 24 timmar per dygn och ser till hennes bästa i alla lägen.

Och det gör ont att klippa navelsträngen även om det bara är från ikväll tills på lördag.

Men det är alltid lika intressant att titta på luder i Skagen på öppningshelgen. För dom som inte varit där kommer en mer utförlig förklaring efteråt.

Men luder finns det gott om. Båda gifta och ogifta.

Inga kommentarer: