måndag 24 mars 2008

Omusikalisk?

GRÖNT!
RÖTT!
GULT!

Hur JÄVLA svårt kan det vara att hålla reda på TRE fingrar???

Tre fingrar, som skall på tre tangenter...vi snackar EASY!

Min före detta kollega rockar på EXPERT, jag klarar mig knappt förbi EASY!

**********************************************

Viktigare nyheter dock. Som jag helt glömt av att skriva ner (förlåt syster).

Min lilla syster yster skall gifta sig, och jag skall vara "förlovare" (eftersom hon har bott i Norge i snart 10 år är hon förlåten). Vi översätter det med maid of honor.

Men hon har hotat med brudtärneklänning i senapsgult och modell bakelse. Senapsgult är den enda färg som får mig att se magsjukt blek ut i även om jag spenderar tre månader på stranden innan.

Elakt!

Blir det senapsgult hoppar jag av, eller så hjälper jag inte till med bestyren ;o)

Yay för mig. Förstagångsbrudtärna.

Stolt och glad!

4 kommentarer:

PGW sa...

Med JÄTTESTOR rosett på rumpan? :-)

Blue sa...

Brrr....

Min röv är stor nog som den är utan senapsgul rosett tack :o)

PGW sa...

Du kanske kan få en rosa som kamouflerar? ;-)

Blue sa...

*kräks*

En senapsgul bakelseklänning med rosa rosett - DÅ går jag inte med på det...

;o)