torsdag 20 mars 2008

Hopelessly devoted to youuuuu...


Men min stora kärlek är
John Travolta!


Han är förlåten för varenda kalkonrulle han har gjort. Grease såg jag sju ggr på bio (tvingade ALLA mammas kompisar att gå med mig varsin gång). Och mormor sydde tajta skinnbyxor (fuskskinn), köpte MC-jacka och mamma hittade ett par röda platåsandaler precis som Olivia Newton-John har i slutscenen.

Och sedan sjöng jag "You're the one that I want oh-oh-oh" medan jag låtsasfimpade en cigg framför min Låtsas-Travolta på repeat med en sjuårings bästa svengelska till jag gick hela familjen på nerverna.

Kan fortfarande ALLA sånger ur Grease, och har på senare år lagt till mängder av repliker ur Pulp Fiction på repertoaren.

Travolta for President.

Jag förlåter honom tom för att han är scientolog - så mycket älskar jag honom.

*suckar lite till*

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Nu skrek jag högt igen...

Av fasa den här gången.

Blue sa...

Gött...

Ju mer konkurrens jag slipper dessto bättre ;o)