tisdag 18 mars 2008

Break tillfälligt över...

...men för tillfället bara tillfälligt.

Mitt blogghumör försvann, ihop med en massa andra humör och humor. Men jag börjar så sakteliga hämta mig från "bloggsjukan".

Ibland får man abstinens av att inte skriva, och ibland känns det som att man bara vill skriva BAJS i hela bloggen. Och det är då jag hejdar mig. Av hänsyn till nära och kära.

Det är i de lägena som det är bättre att muttra tillsammans med en taklampa, prata med väggarna eller bara sparka jävligt hårt på en sten medan man går ut med hunden.

Nu har jag gjort det. Och lite roliga saker efter det.

Så...here we go again. Tvångsblogg med livsuppehållande åtgärder med förhoppning om snar rehabilitering och totalt tillfrisknande.

Vågar inte riktigt koppla ur respiratorn ännu.

3 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Och gissa vems om tvingat henne till reson?!

MOI

;)

Blue sa...

Ja...vågar man annat än att lyda någon med en lagbok i näven?

Det finns säkert någon liten usel paragraf som säger något om åtaganden och bloggning...

;o)

Ataharis sa...

Äntligen! :)