onsdag 19 december 2007

Strålande

Jag har i två dagar varit på ett strålande humör. Sånt där humör när det knollrar sig i magen och nästan inget kan få en ur balans.

Undrar hur länge det kommer vara med tanke på att jag har varit ett pms-monster den senaste månaden av olika orsaker.

Och dessutom finns det ingen direkt anledning till att jag är glad. Jovisst, vi åker på semester på söndag, men det är faktiskt inte anledningen. Jag är bara så totalt tillfreds med mig själv och det gör underverk.

Sen gör det ju inte saken sämre att jag tycker att jag har hittat den ultimata julklappen till sambon. Sambon som har allt och det enda han önskar sig är "en snäll flickvän" (min kommentar till önskemålet var "då får du nog byta ut mig mot någon annan").

Vet inte ifall han läser bloggen längre, men för att vara på den säkra sidan tänker jag inte tala om vad det är ännu, men lovar att berätta när han har fått den. Låt oss bara säga att det är en snäll flickvän, en jättesnäll - som dessutom är supernöjd.

Fast tänk om inte han tycker att den är så fantastiskt som jag tycker?

Huvva!

Inga kommentarer: