onsdag 5 september 2007

Klippsnipp

Nu har jag klippt mig - som Jessica Simpson.

Möttes i dörren av en man som frustade av skratt, gick därifrån, kom tillbaka och frustade en gång till av skratt och sa:

- Hej Birgitta!

(Rememeber kontroversen i mitt eget huvud i vintras när jag ville klippa mig som Simpson men var rädd att det skulle bli Birgitta Dahl. Då vägrade frisören för att sidohåret var för kort.)

Enåenhalv decimeter är borta, jag älskar det. Och mannen försökte rädda situationen med att säga att han hade varit beredd men bara blivit förvånad och därför börjat skratta - men att det var jättefint.

Uhummm...redan försent liksom. Skadan redan skedd. Men kommer icke att låta det växa ut även om jag skulle vara ful. Jag trivs. Jag tycker att jag är snorsnygg.

Kill Kill Die!

// Birgitta Dahl

Inga kommentarer: