fredag 24 augusti 2007

Snodd - stulen - utmaning


Snodd direkt från Lollias, lite rolig "utmaning" faktiskt. Inte så svårt att räkna ut vad jag heter i förnamn, men bild fyra, namnenet på kärleken var lite scary...se om ni kan gissa vad han heter i verkligheten när han inte heter "julfascisten" eller andra namn :)
Gissa på!
Googla svaren på alla frågor som ställs här. (Jag bildgooglade - antog att det var poängen)
Ta sedan första bilden som dyker upp, och fuska inte!
1. Ditt namn
2. Ditt efternamn
3. Din gata
4. Namnet på han/hon du gillar
5. Efternamnet på han/hon du gillar
6. Kommunen du bor i
7. Namnet på personen du pratade med sist
8. Din ålder
9. Sista du åt idag
10. Färgen på tröjan du har på dig nu
Lite roligt var det när jag bildgooglade gatan jag bor på, snubblade över grannens hemsida och jag visste inte ens att dom hade en. Muahaha - nu ska här läsas...

1 kommentar:

smultronpaj sa...

Ha ha. Den var rolig, men jag hoppar den. När jag googlade mitt efternamn kom min syster upp på bild. Vore inte så poppis tror jag om hon kom med i bloggen.