måndag 30 april 2007

Magi?!

Joe Labero bor i vårt hus!

Det är magi!

Kalsonger på golvet i badrummet, hamnar av sig själv i tvättkorgen för vidare transport in i tvättmaskinen. Ut ur tvättmaskinen är ett mysko moment, men även det kirrar Labero. Upphängt, torkat och klart hamnar det sedan ihopvikt på rätt plats i garderoben - och det är bara jag som vet tricket. Mannen tror fortfarande på magi så klart. Hur kan det annars komma sig att det som ligger på golvet i badrummet några dagar senare dyker upp i garderoben - rent och vikt?

Trollkarlar upplyser ju ogärna om hur de gör, men vid påståendet häromdagen att "det är inte magi - det är JAG", så har kalsongerna på något magiskt sätt (för mig) flyttat sig från golvet i badrummet till tvättstugan.

Om jag är Joe Labero så är han Charlie Häckner!

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Ja, men se där. Det finns hopp trots allt! Häromdagen var min kommentar; "Jag tror du skulle sakna mig först när underklädeslådan är tom!"

Tror dock inte att det gjorde någon större effekt dock....

Blue sa...

*skrattar*

Fick den omvända kommentaren häromdagen:

- Har inte du tvättat på länge, jag börjar få ont om kalsonger?

Eh?