onsdag 17 januari 2007

Pffft...trodde jag var smartare...

Trodde jag var smartare, och på ett nedrans bloggtest, nu är det sluttestat. Med detta i färskt minne ska jag strö lite salt i mitt eget sår genom att kolla på smartassen i Djävulen bär Prada, och sedan förbereda mig för min 1286kronorpertimmajurist imorgon. Dags för bodelning, och exet betalar naturligtvis inte en spänn, men å andra sidan så är det upp till mig, för jag vill att papprena skall vara rätt och riktiga så han inte kan hänga på sig ett par martyrkors till...

Jag upphör aldrig att förvånas, hur ska han klara sig? Jag har öppnat posten och tagit hand om alla hans pappersproblem och räkningar i tolv år, är inte det lite omanligt?

Your IQ Is 105

Your Logical Intelligence is Below Average

Your Verbal Intelligence is Above Average

Your Mathematical Intelligence is Exceptional

Your General Knowledge is Exceptional

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Men hallååååå liksom! Varför använder du dig inte av mitt företag? Bodelning fast pris: 2500:- för alla nya kunder under 2007!