måndag 29 januari 2007

Måndag

Och tillbaka i kolgruvan. Ögat bättre, men jag har inte nått tillbaka till min gamla supermodellstatus riktigt ännu, så jag är fortfarande ful men arbetsför.

Måste tillbaka till ögonläkaren, har ett annat läkarbesök på onsdag som jag både ser fram emot och tycker ska bli jävligt jobbigt, bodelning, exet har inte hittat någon lägenhet, flytt, båtplats...listan på grejer som hänger som ett ok över mig blir bara längre och längre och till slut går det inte att separera i mindre små problem, utan är bara ett stort äckligt nystan av trassel som gör att minsta lilla motgång blir gigantisk.

Jag orkar inte mer - fast jag inte är ensam så känner jag mig grymt ensam just nu...och det är ingen positiv ensamhetskänsla!

London var skitkul, fast jag var skitful. Lite shopping - mycket öl och chips. Enda missen var London Eye, det var för lång kö helt enkelt. Men, som vi konstaterade, London finns kvar och vi måste dit igen...all in all tyckte i alla fall jag att det var riktigt riktigt roligt!

Inga kommentarer: