fredag 15 december 2006

PIZZA...the American way...


*ironi*

Tack kära syssling för att du påminner mig om hur gott det är med Pepperonipizza i New York, tack för att det inte finns en enda pizzeria i Sverige som kan åstadkomma något liknande. Tack Findus för era fryspizzor som ni vågar kalla för AMERIKANSKA, fast korven smakar plast och degen har samma konsistens som bränd pepparkaka!

*slut ironi*

Tror inte att det går att förstå min relation till pepperonipizza, den intages med varsamhet en gång per dag vid varje besök i USA, och just nu sitter jag och saliverar på skrivbordet när jag tittar på bilden.

Att gå ner till restaurangen för att äta Nasi Goreng eller vad det nu är för "svensk" mat idag känns sådärlockande.

GAH!

Men det är iaf fredag, jag ska få min nya dator (dunderburk, 24" LCD-skärm, surroundsystem och fotoskrivare...tack Hem-PC)...det är iaf på PRO-listan.

Skall försöka fokusera på det istället för mat.

*dreglar lite till*

Inga kommentarer: