onsdag 13 december 2006

Onsdag...two more days to go...

Somnade vid två-tiden i måndagsnatt, halvfyra (!!!) inatt, så idag är jag trött. MEN, snälla någon förklara för mig varför min kropp känns som att den har stängt av motoriken, medan jag har vuxendamp i hjärnan.
Synapsfel någonstans, eller min påhittade sjukdom amygdalainsufficiens?

Det är i vilket fall ett pain in the ass att kroppen bara vill ligga, medan huvudet vill göra roliga och underhållande saker. En kollision mellan hjärna och kropp som gör att jag blir irriterad/arg/fnissig/gråtfärdig - allt på samma gång.

Nu är i alla fall klockan bara strax efter nio och jag har bäddat ner mig med laptopen och gett mig själv 20 minuters kvalitetstid med datorn innan jag ska gå till köket, hämta en stekpanna eller annat lämpligt tillhygge att slå mig själv i huvudet med så även hjärnan stänger av vitala funktioner och jag kan sova.

Good luck on me!

Inga kommentarer: