tisdag 1 augusti 2006

Snott från Cecilia =)


5 saker i min garderob

1. Numera minus sex plastsäckar med kläder efter trippen till återvinningsstationen
2. Alldeles för mycket kläder
3. Min dagbok från 1982-1989 (i underklädeslådan av ngn anledning)
4. Tomma skokartonger (?)
5. LP-skivor som aldrig mer kommer spelas eftersom ingen skivspelare finns i huset

5 saker i min handväska

FEM???? Min handväska är som ett lifeguard kit, där finns allt!
Väljer helt enkelt det viktigaste:
1. Vulk-tape (som alla har hånskrattat åt att jag går omkring med ända tills avgasröret på båten blev en fontän och eländet höll på att sjunka och jag räddade skivan med tapen)
2. Huvudvärkstabletter
3. Plånbok med noll kontanter men ett ton med kvitton
4. Minst fem påsar tuggummi
5. Snus

5 saker i min frys

Hmmm....
1. Iskuber
2. Alldeles för mkt frost
3. Lådor med maträtter jag har sparat men inte skrivit på vad det är, eller hur länge de har legat där
4. Mozarella fryspizza för hungersnöd
5. Amerikansk ost som jag hamstrar och fryser in

5 saker i min hylla (dvs sex Billy fullhöjd)


1. Böcker till förbannelse
2. En låda kablar som kan vara bra att ha
3. Små prydnadssaker som skall slängas nästa gång jag är rastlös
4. CD-skivor
5. Fotoalbum

Inga kommentarer: