fredag 28 juli 2006

Heligt förbannad!


Snabb re-cap som inte har ett dugg med min ilska att göra.

Kom precis hem efter ett par dagar i Köpenhamn, trevlig, nice väder och god mat.

Men av någon anledning har varenda människa i min närhet lyckats trampa på alla mina nerver och tår under ett par dagar.

1. Karlar, i både allmänhet...men framför allt synnerhet har just nu inget existensberättigande överhuvudtaget. Funderar skarpt på om FI människan som sa "att ha sex med en man är könsförräderi" faktiskt har rätt.

2. Blonda små våp (ja, jag är blond...men varken liten eller våpig ligger inte heller på min tio i topp lista.

4. Somliga kompisar, ingen nämnd ingen glömd, som lite väl passande glömmer att vi har varit kompisar i flera år och att jag faktiskt ställer krav på mina polare då jag anser att en kompisrelation är minst lika viktigt om inte viktigare än man-kvinna relation...det är ju ändå dom som finns kvar i slutänden om något händer (och ja, jag skulle gå över lik, brinnande kol osv osv för mina närmsta vänner...inget tagande utan givande).

4. Undrar om detta beror på att jag faktiskt fattar att jag har semester så jag inte kan få utlopp för min ilska på jobbet utan letar fel i min närhet...fan vet, en del av dem jag är riktigt kärringsur på har banne mig förtjänat det med råge!

Valium tack!

Inga kommentarer: